سفارش تبلیغ
صبا ویژن


یلدا

روزی مردی که خیلی خودش رو صاحب دل و اهل معرفت میدونست در راهش وارد دهکده ای میشه 

از اهالی دهکده سراغ کدخدای دهکده رو میگیره ... وقتی که به کدخدا میرسه کدخدا اول حال و احوال مرد رو میپرسه

ولی مرد با غرور میگه من سن و سالم از تو بیشتر هست و سالها به کسب دانش و معرفت مشغول بودم

و همین امروز میخوام برم به قله کوه و سعی دارم که بخدا نزدیکتر بشم.....


کدخدای دهکده به مرد رو میکنه و میگه اگه به قله کوه رسیدی

و چیزی جز قله و برف و ابر ندیدی چیکار میخوای بکنی؟


مرد غریبه با غرور کامل میگه دستام رو دور دهنم میذارم و بلند فریاد میزنم

که : اهای خدا تو کجایی؟؟!!!


کدخدای دهکده به مرد لبخند میزنه و میگه زیادی نمیخواد زحمت بکشی...


مطمئن باش جوابی که میشنوی اینه : من ان پایین بین بندگانم هستم تو کجایی؟؟


نوشته شده در شنبه 93/1/9ساعت 4:7 عصر توسط نسیم بانو نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» خیر و شر
دریا و ساحل
بهار ،نام ایمان تازه ی زمین
تنهایی درون
خدا کجاست؟
شیطان (عرفان نظر آهاری)
ذکر و ذاکر
دو کاج
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com